2017. október 11., szerda

Miért döntöttem a hajbeültetés mellett?



A 40. évem betöltése után egyre gyakrabban szembesültem a tükör előtt azzal a ténnyel, hogy hajam elől két oldalt elindult hátrafelé, magyarán hajkoronám fogyatkozni kezdett. 

Ezt az élet velejárójának és családi „örökségnek”, illetve „ hagyománynak ” könyveltem el, és valamilyen szinten beletörődtem a megváltoztathatatlanba. Egészen addig, amíg az általam tisztelt és elismert Nyilasi Tibor, Szuper Levente és társaik hajbeültetési történetét meg nem láttam egy HairHungary Klinikás videóban.

A HairHungary Klinika konzultációs szobája

Rendkívül felvillanyozott a tudat, hogy van megoldás, és tudtam, hogy előbb–utóbb ezen nekem is át kell esnem.
Ezért utánaolvastam, majd felkerestem a Klinikát. A konzultáción minden kérdésemre választ kaptam, és már időpontot is egyeztettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése