2021. január 4., hétfő

2. hónapos hajbeültetés visszajelzés

Decemberi változások

Voltam fodrásznál, aki szerintem nem vette észre, hogy milyen beavatkozáson vettem részt, már ami a hátsó, donorterületre vonatkozik (erről lentebb mutatok is képet, hogy milyen érintetlennek tűnik). Hátul és oldalt hármassal nyírattam fel és a tetejéből is vágattam. 

A tükörből nézve a fejtetőmön sajnos ritkának látom a hajsűrűséget, de a Hairhungary Klinikán biztosítottak arról, hogy ez idővel változni fog. Magamat nyugtatom, hogy talán azért is látszik még így 2 hónap után ritkának a terület, mert a régi tüszők kihulltak és még nem indult el a növekedés. Mind a donor és a beültetett területen vannak begyulladt szőrtüszők, amiket hajmosásnál óvatosan kezelek.

A hajmosásnál még van a Trico Clin hajmosóból, főleg azt használom, de volt már mással is mosva. A vásárolt Minoxidillel hetente kétszer, háromszor fújom be a fejtetőmet, remélem pár hónap múlva már látható lesz a változás. Lentebb mutatom is magam, a következő hónapban pedig ismét jelentkezem!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése